Support

Du kan ha noen spørsmål eller støtte på et problem mens du bruker Simplylearn. Vi er her for å hjelpe.


I disse situasjonene har du to alternativer:

  1. Artikler på vår helpdesk: Spørsmål kan besvares uten å måtte åpne en sak og vente på svar.
  2. Kontakt support: Behandlingstiden din er raskere hvis du gir oss så mye informasjon som mulig, for eksempel trinn for å gjenskape problemet, URL-adressen til det nøyaktige kurset / siden der du opplever problemer, bruk gjerne også skjermbilder eller videoer for å forklare problemet.


Se etter vanlige løsninger på proplemet

For å feilsøke et problem riktig, må vi utelukke noen av de vanligste årsakene til problemer. Følg instruksjonene i support artiklene om feilsøking, før du kontakter support.


Registrerer en ny sak på ditt problem

Hvis du har gått gjennom feilsøkingstrinnene og fortsatt trenger hjelp, er Simplylearn klar for å hjelpe! Du har to alternativer. 

TIPS: Ved å lage en bruker på vår helpdesk plattform kan du til enhver tid sjekke status på din sak. Vi oppdatterer saken fortløpende.